Nuoli ylös
RowlyGO on tuonut toimintaamme uskomattoman tehokkuuden – nyt voimme keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen ilman jatkuvaa manuaalista säätöä. 80 % varauksistamme tulee suoraan verkosta, mikä säästää aikaa ja lisää tuottoa huomattavasti.
Sitaatin kuva
Tuukka Nykänen
Toimitusjohtaja, UpGo
 
 
 
Tarina menestyksestä

UpGo ja RowlyGO – sujuvaa ja tuottavaa autonvuokrausta

UpGo on kasvanut merkittävästi viimeisten vuosien aikana. Yritys tarjoaa pakettiautojen vuokrausta ja liikkuvan kaluston palveluita useissa kaupungeissa, kuten Jyväskylässä, Kuopiossa, Lappeenrannassa ja Lahdessa. Kasvun ja asiakasmäärien lisääntymisen myötä tuli tarve löytää tehokas ratkaisu, joka auttaisi hallinnoimaan vuokraustoimintaa paremmin ja vähentäisi manuaalista työtä.

UpGo otti käyttöön RowlyGO-vuokraussovelluksen ja on nyt pystynyt keskittymään liiketoiminnan kehittämiseen entistä enemmän, kun rutiinitehtävät ja varauksien hallinta on automatisoitu. Seuraavassa yrityksen perustaja Tuukka Nykänen jakaa kokemuksiaan RowlyGO tuomista eduista ja konkreettisista tuloksista.

Helppo ja kattava sovellus autonvuokrauksen hallintaan

RowlyGO on todella helppokäyttöinen, ja se tarjoaa juuri ne ominaisuudet, jotka ovat oleellisia autonvuokraustoiminnan sujuvuuden kannalta. Aikaisempi järjestelmämme oli työläs ja vaati paljon manuaalista työtä, mutta RowlyGO avulla olemme pystyneet parantamaan resurssien käyttöä huomattavasti, kertoo Nykänen. Sovellus ei ainoastaan nopeuta päivittäisiä toimia, vaan myös helpottaa tulevan suunnittelua ja strategista päätöksentekoa. Esimerkiksi voimme helposti nähdä, mitkä tuotekategoriat tuottavat eniten ja mihin aikaan kysyntä on suurimmillaan.

Verkon kautta tehdyt varaukset tuovat lisää tuottoa ja vapauttavat aikaa

Nykyään 80 % varauksistamme tulee verkon kautta. Tämä vähentää puhelimella tapahtuvia asiakaspalvelutilanteita merkittävästi ja antaa työntekijöillemme enemmän aikaa keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen. Jos jokainen puhelu kestää keskimäärin 10 minuuttia, olemme säästäneet useita tunteja kuukaudessa, mikä on meille valtava etu, Nykänen sanoo. Tämä vapautunut aika voidaan käyttää sekä liiketoiminnan kasvattamiseen että henkilökunnan hyvinvoinnin parantamiseen.

Verkkovarauskone on myös mahdollistanut sen, että voimme tarjota jokaiselle asiakkaalle lisäpalveluita, kuten navigaattoreita, nokkakärryjä ja lastenistuimia, ilman että mitään unohtuisi. Tämä on nostanut varauksen keskihintaa 15 %, sillä lisäpalveluiden tarjoaminen automatisoidusti tuo jokaiseen varaukseen lisäarvoa. Keskihinta on noussut huomattavasti, ja asiakkaat ovat tyytyväisiä, kun kaikki tarvittavat lisäpalvelut ovat helposti saatavilla varausta tehdessä.

Luottotappiot vähentyneet ja luotettavuutta lisää automaattinen luottotietojen tarkistus

RowlyGO automaattinen luottotietojen tarkistus on ollut merkittävä tekijä siinä, että luottotappiot ovat laskeneet 70 %. Kun tiedämme, että asiakkaalla on varaa maksaa mahdolliset vahingot, voimme olla rauhallisin mielin, että kalusto pysyy turvallisissa käsissä. Luottotappioiden vähentäminen on parantanut merkittävästi liiketoimintamme kannattavuutta.

Automaattinen luottotietojen tarkistus on tärkeä ominaisuus, koska se varmistaa, että kaikki asiakkaat ovat luotettavia ja maksukykyisiä. Tämä auttaa vähentämään riskitekijöitä ja parantaa asiakaskokemusta, kun vuokrausprosessi on nopea ja sujuva.

Liiketoiminnan kasvua ja myynnin optimointia analytiikalla

RowlyGO tarjoaa myös erinomaiset analytiikkaominaisuudet, joiden avulla voimme seurata, mitkä kalustokategoriat tuottavat parhaiten ja mihin aikaan vuodesta kysyntä on suurinta, Nykänen toteaa. Tämän tiedon avulla voimme optimoida kaluston myyntiä ja ostoa sekä suunnitella kampanjoita, jotka houkuttelevat asiakkaita juuri silloin, kun kysyntä on korkeimmillaan.

Analytiikkaominaisuudet ovat olleet erityisen hyödyllisiä, kun olemme miettineet uusia investointeja kalustoon. Kun tiedämme tarkalleen, mitkä ajoneuvot ja lisäpalvelut ovat suosituimpia, voimme tehdä perusteltuja päätöksiä kaluston uusimisesta ja laajentamisesta.

Käyttäjien hallinta ja yhteistyö kumppaneiden kanssa

UpGo toimii yhteistyössä useiden kumppanien kanssa, ja RowlyGO on tehnyt yhteistyöstä helppoa. Olemme luoneet omat käyttäjätunnukset kumppaneillemme, ja käyttäjien hallinta on yksinkertaista, Nykänen kertoo. Kumppanit voivat itse hallinnoida omia varauksiaan ja käyttää järjestelmää sujuvasti, mikä on tehostanut toimintaamme.

Päivittäiset tilitykset verkkopalvelun avulla

RowlyGO verkkopalvelu mahdollistaa nopeat ja sujuvat tilitykset. Varaukset maksetaan suoraan verkossa, ja tilitykset tulevat päivittäin tilillemme, mikä parantaa kassavirtaamme ja mahdollistaa paremman taloudenhallinnan.

Liikevaihdon kasvua

RowlyGO on ollut keskeinen tekijä liikevaihtomme kasvussa, ja olemme saavuttaneet 30 % kasvua jokaisena toimintavuotenamme. Tämä on ollut mahdollista siksi, että järjestelmä on niin tehokas ja kattaa kaikki autonvuokrauksen kannalta tärkeimmät toiminnot. Työntekijöillemme jää enemmän aikaa kehittää liiketoimintaa, ja asiakkaamme saavat nopean ja sujuvan varauskokemuksen.

Keskeiset hyödyt UpGo

  1. Helppokäyttöinen sovellus ja liikkuvan kaluston hallinta
    RowlyGO on yksinkertainen ja intuitiivinen työkalu, jonka käyttö on vaivatonta niin työntekijöille kuin kumppaneille. Tämä tehostaa kaluston hallintaa ja auttaa resursseja kohdentamaan tuottaviin toimintoihin.
  2. Verkkovarauskone ja lisäpalveluiden automaattinen tarjonta
    Verkkovarauskone mahdollistaa nopean ja helpon varaamisen asiakkaalle ja tarjoaa lisäpalveluita automaattisesti, mikä on nostanut varauksen keskihintaa 15 %.
  3. Luotettavuutta lisäävät automaattiset luottotietojen tarkistukset
    Luottotappiot ovat laskeneet 70 %, mikä on parantanut yrityksen kannattavuutta. Automaattiset tarkistukset varmistavat kaluston päätyvän luotettaviin käsiin.

Yrityksen tiedot

Toimipaikat: Jyväskylä, Kuopio, Lappeenranta ja Lahti
Sähköposti: info@upgo.fi
Verkkosivusto: www.upgo.fi 

Lisää tarinoita menestyksestä

Katso kaikki asiakastarinamme Nuoli oikealle

Tässähän vois olla teidän tarina

Meille jokainen yhteistyö on ainutlaatuinen ja asiakkaidemme kokemukset kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Haluamme kuulla, miten ratkaisumme ovat auttaneet juuri teidän yritystänne kasvamaan ja menestymään. Ota yhteyttä ja inspiroidaan yhdessä muita yrittäjiä!
Varaa esittely